Natalija "Lija" Čerček
Natalija Čerček je leta 1995 diplomirala na Pedagoški fakulteti v Mariboru in pridobila strokovni naziv profesorica razrednega pouka. Leta 1997 je opravila strokovni izpit in leta 2001 pridobila naziv mentorica. Svetovalka je postala leta 2006, svetnica leta 2016 in višja svetnica oktobra 2023.
Več kot 29 let dela na osnovni šoli kot učiteljica razrednega pouka. Od januarja 1996 do avgusta 1996 je bila zaposlena na OŠ Franca Rozmana Staneta v Mariboru, od septembra 1996 do danes pa dela na OŠ borcev za severno mejo v Mariboru.
Od leta 2004 do leta 2017 je imela status zunanje strokovne sodelavke za specialno didaktiko (predmetno področje didaktika matematike na primarni stopnji izobraževanja) na Pedagoški fakulteti Univerze v Mariboru.

»Učitelj ni nekdo, ki vse ve, učitelj je nekdo, ki se nenehno uči, spoznava nove poti, odkriva nove pristope, strategije«
V tem času je s fakulteto sodelovala na različne načine: pripravljala študente na nastope, hospitirala nastopom študentov razrednega pouka, izvajala vaje in seminarje Didaktike matematike, izvajala vzorne nastope za študente PEF in drugo.
Po vsej Sloveniji je najbolj prepoznana po izvajanju strokovnih izobraževanj iz področja matematike: Matematik l, Matematik ll , Matematik lll, Matematik lV za učitelje in druge pedagoške delavce ter CICImatik l, CICImatik ll za vzgojitelje. Izvaja jih od januarja 2016. Do danes je izvedla več kot 190 seminarjev. V desetih letih je seminarje obiskalo več kot 5.580 učiteljev, defektologov, specialnih pedagogov, izvajalcev dodatne strokovne pomoči in vzgojiteljev z vseh koncev Slovenije, nekaj udeleženk pa je prišlo tudi iz obmejnega dela Italije. V zadnjem letu je med udeleženci zaslediti tudi dodatnega, kakovostnega znanja željne študente Pedagoške fakultete Ljubljana in Maribor.
Udeleženci v anketah po udeležbi o izobraževanjih govorijo v presežnikih, saj gre za izvrstne konkretne prikaze primerov dobre prakse, ki jih že naslednji dan lahko uporabijo v razredu. Udeležencem posreduje uporabna znanja in veščine, preizkušene metode in strategije iz prakse za dvig kakovosti poučevanja, predstavi jim učinkovite načine usvajanja strateškega, logičnega, matematičnega razmišljanja, poglablja praktična in teoretična znanja za kakovostnejše delo pri pouku matematike in krepi matematične ter splošne kompetence učiteljev.
»Kaj obožujejo otroci najbolj? Seveda igro. Zato jim jo dajmo! Ustrezno izbrana didaktična igra vodi k nezavednemu učenju, tako pridobljeno in utrjeno znanje je trajnejše, spodbuja diskusijo, sodelovanje med otroki, daje priložnosti za medsebojno pomoč, posledično pride do boljše razredne klime, odnosov med učenci.«
V okviru projekta Erasmus+ izvaja delavnice tudi za učitelje iz tujine, tako da gredo njena znanja, nasveti in izkušnje tudi preko naših meja. Je avtorica strokovnih člankov v reviji Didakta, Matematika v šoli in zbornikih. Svoje prispevke je predstavljala na večih mednarodnih konferencah v Sloveniji.
Za svoje delo je prejela nagrado Republike Slovenije za izjemne dosežke na področju šolstva v letu 2020.
Nagrada Republike Slovenije
za izjemne dosežke na področju šolstva v letu 2020.
»Tisti, ki je učitelj s srcem in dušo, se ne bo ustavil. Iskal bo načine, kako podati znanja otrokom na čim bolj zanimiv in njim privlačen način. Učitelj si in ostaneš do konca.«